Atsakymas į klausymą, kaip nusistatyti savo krūtų formą:

Jeigu turite krūtinę su viršutiniu krūties pilnumu, Jūs turėtumėte kankintis su liemenėlėmis, kurios turi kaspinus ar pakietintas dalis viršutinėje liemenėlės dalyje. Kai kuriais atvejais, tai reiškia, kad Jūsų liemenėlė yra per maža. Būna ir taip, kad liemenėlės kaspinai ar pakietintos dalys vis tiek spaudžia krūtinę, nors ir liemenėlė yra žymiai didesnė, arba platesnė, negu Jūsų krūtinė.

Pilno uždengimo liemenėles pritaikyti tokio tipo krūtinėms beveik nėra jokių šansų.

Moterys, turinčios apatinio pilnumo krūtines, dažniausiai gali naudoti liemenėles su siaurėjančiu viršutiniu profiliu: Bravissimo’s Alana ir Dotty Spot or Freya’s Arabella.

Kita vertus, šioms moterims labiau tiktų liemenėlės, kurios krūtinės apačią pakelia labiau į kaušelio vidurį: Curvy Kate's Thrill Me ir Tease Me.

Šio tipo krūtinės turėtojos lengvai gali primatuoti pilno kaušelio liemenėles, tačiau šio stilio liemenėlės nesuteiks Jūsų krūtinėms pageidaujamo palaikymo ir pakėlimo.

Neoficialiai kalbama, kad labiausiai pasitaikanti krūtų forma ir yra krūtinių apatinio pilnumo forma.

Kai kurios moterys turi krūtinių formą, kuri yra labiau panaši į krūtų pilnumą į šonus, kas sufleruoja, kad tokioms moterims ypatingai tūrėtų tikti plataus profilio liemenėlės.

Yra ir tokių krūtų savininkių, kurių krūtinių forma yra pilnumu per vidurį, kas įtakoja krūtinės iššokimą iš liemenėlės priekyje.

Jeigu neturėjote galimybės išmatuoti daugybės liemenėlių, galite pradėti savųjų krūtinių liemenėlių parinkimą nuo paprastos praktikos. Kai atliekate savo krūtinių apžiūrą, nusistatykite,

kokiam tipui Jūsų krūtinės priklauso. Nusistatysite savo krūtų formą esančią be liemenėlės ir pabandykite pritaikyti kažkurį patarimą būtent sau.

Pabaigai norėčiau akcentuoti, kad ne tik krūtų forma skiriasi, bet ir pačių krūtų padėtis krūtinės atžvilgiu skiriasi, vienos krūtys yra arčiau, kitos toliau nutolusios nuo viena kitos.

Jeigu Jūsų krūtys yra nutolusios viena nuo kitos, pastebėjote, kad yra sunku krūtis suvesti į gražų skeltuką.

Norėjau pažymėti, kad nėra blogos krūtų formos, yra neteisingai parinktos liemenėlės, blogai nustatyta krūtų forma.

Visos krūtys yra žavios ir gražios, ir jos nusipelnė patogios liemenėlės.

Krūtų tipai

Kiekviena moteris turi savo krūties formą ir dydį.

Yra keletas pagrindinių krūtų formų tipų:

Apvalios krūtys.

Krūtys yra vienodai pilnos viršuje ir apačioje.

Rytai Vakarai.

Dešinės ir kairės pieno liaukos eina iš centro į šonus. Speneliai dažnai nukreipti priešingomis kryptimis.

Šoninis rinkinys (plačiai nustatytas). Forma panaši į rytų vakarus, tačiau tarpas tarp krūtų yra didesnis.

Ašaros.

Krūtis yra apvali. Dugnas yra šiek tiek platesnis nei viršuje, pasižymi labai lygiomis linijomis.

Siauras.

Pieno liaukos yra plonos, o speneliai atrodo žemyn. Dugnas yra pilnesnis nei viršuje, kur yra spenelis. Krūtų ilgis yra didesnis nei jų plotis.

Asimetriškas.

Viena krūtis yra pastebimai didesnė už kitą.

Varpo forma.

Didelės krūtys, pilnos apačioje, plonesnės viršuje.

Krūtų forma ir dydis nustatomi genetiškai, tačiau jos gali keistis dėl nėštumo ir žindymo, intensyvių treniruočių ir staigių svorio svyravimų.

Ar jūsų krūties dydis keičiasi laikui bėgant?

Krūties dydis, forma ir kiti parametrai nustatomi genetiškai.

Šie individualūs bruožai yra paveldimi visam gyvenimui ir jų negalima ištaisyti chirurginėmis priemonėmis.

Tačiau menstruacijų ciklo metu galite pastebėti kai kuriuos pokyčius.

Laikinai padidėja krūtys, kai moteris yra nėščia ar maitina krūtimi. Kartais tai gali būti susiję su svorio padidėjimu ir seksualiniu susijaudinimu.

Tam tikri vaistai taip pat gali sukelti krūtų patinimą. Kai kurios moterys tai pastebi vartodamos kontraceptines tabletes.

Įdomu tai, kad vidutinis moterų krūtų dydis linkęs didėti. XX amžiaus pradžioje tai buvo 34A; šiais laikais daugiau moterų dėvi 34B – 34D liemenėles.

Asimetriškos krūtys paprastai būna normalios

Nėra nė vieno žmogaus, turinčio tobulai simetrišką kūną. Taigi nenuostabu, kad kairiosios ir dešiniosios krūtinės dydis, forma, tūris ir vieta gali skirtis.

2006 m. Britų mokslinis žurnalas „Breast Cancer Research“ paskelbė eksperimentinius duomenis, teigiančius, kad tik viena moteris iš 504 turėjo simetriškas krūtis.

Anksčiau Atlanto (Džordžija) Emory universiteto medicinos mokyklos ekspertai nustatė, kad 62% atvejų kairioji krūtinė yra didesnė nei dešinė.

Kai kurioms moterims skirtumas nėra ryškus, tuo tarpu kitose vienos krūtys gali būti vienos dydžio didesnės nei kitos.

Paprastai tai yra normalu, ypač paauglėms mergaitėms, kurių kūnas vis dar vystosi.

Jei viena krūtis staiga tapo daug didesnė už kitą, dėl savo ramybės turėtumėte pasikonsultuoti su gydytoju.

Kas nutinka tavo krūtims, kai numesi svorio?

Nepaisant reguliarių treniruočių ir griežtos dietos, daugeliui moterų atrodo, kad jų šlaunys ir sėdmenys nėra plonesni, tačiau jų krūtys pastebimai mažesnės.

Paaiškinimas paprastas: kai kūnas turi kalorijų deficitą, jis pradeda proporcingai išleisti riebalų atsargas.

Kadangi krūtyse yra ne tik liaukiniai, bet ir jungiamieji bei riebaliniai audiniai, šis procesas paveikia jas.

Audinių santykis nustatomas genetiškai. Moterims, turinčioms daug riebalų, krūtys sumažėja greičiau nei moterims, kurių riebalai mažesni.

Jei norite, kad pieno liaukos atrodytų pilnesnės bandant numesti svorio, sustiprinkite raumenis jėgos pratimais.

Norėdami išlaikyti elastingumą ir neleisti sustingti, ekspertai pataria per greitai nepriaugti svorio, valgyti sveiką maistą, o į racioną įtraukti lapinius žalumynus ir liesus baltymus.

Ar mankšta gali pakeisti krūtis?

Galbūt girdėjote, kad pieno liauką sudaro liaukiniai, jungiamieji ir riebaliniai audiniai.

Tai nėra raumeningas organas.

Krūties formą ir dydį lemia riebalų kiekis ir jų pasiskirstymas; tačiau tai nereiškia, kad mankšta yra nenaudinga.

Push-ups ir svorio pratimai, kuriais dirba krūtinės raumenys (pavyzdžiui, hantelių krūtinės presas ir kiti), juos sustiprina, todėl krūtys pakyla ir atrodo pilnesnės.

Atitraukimai, pritūpimai, lentų variantai sustiprina nugaros ir pečių juostos raumenis, o tai pagerina laikyseną ir pakelia krūtį į priekį.

Laikydamiesi sveikos mitybos ir atlikdami riebalų deginimo pratimus, tokius kaip bėgimas, aerobika ir plaukimas, galite sumažinti savo krūtinę.